Featured Download

Laden Sie sich hier die aktuelle Agenda kostenlos herunter

Laden Sie sich hier die aktuelle Agenda kostenlos herunter

Folgende Themenschwerpunkte werden bei der Fachkonferenz User Experience DACH Interactive Exchange vom 22. - 24. Oktober in Berlin diskutiert:

  • Echte Kundenzentrierung dank Change Management und der richtigen Kommunikation
  • Kundenzentrierung Best Practices: Unternehmensstruktur, Schnittstellen, Prozesse
  • UX: Wie messen Sie den X-Erfolg in Ihrem Unternehmen?
  • Wie man mit Daten umgehen sollte, oder: Google & Co. Was macht diese Unternehmen so erfolgreich?
  • Kundenwünsche kennen und befriedigen: Best Practices
Zalando on the best digital CX strategies

Zalando on the best digital CX strategies

Customers today understand what a seamless customer journey looks and feels like, as a consequence, retailers are considering how best to impact the customer experience across all departments and all customer’ touch-points to create a compelling customer journey.

How can we best define the ROI of CX and how is it measured? How much can CX be personalized?

To help you to keep up-to-date with the latest developments in customer experience, CX Network spoke exclusively to Jenni Juvonen, Product Specialist at Zalando SE.

In the interview you will find out about:

  • What would be the best digital CX strategy
  • Why is CX so important in companies’ processes
  • Are there departments which do not need to adjust to CX

Download the full interview for free here